U sklopu Tjedna Rastimo zajedno koji se u rujnu provodio u vrtićima diljem Hrvatske, organizirali smo radionicu s odgojiteljima pod nazivom: "Odgojitelj i socioemocionalni razvoj djeteta".
Predškolsko razdoblje je vrlo osjetljivo razdoblje odrastanja u kojem se formiraju važni odnosti. Najveći utjecaj u procesu socioemocionalnog učenja i razvoju socioemocionalnih kompetencija imaju svakako roditelji. Međutim, prema nekim istraživanjima predškolska djeca provode više vremena s odgojiteljima nego s roditeljima (Shaffer, 2000.) i pokazuju privrženost odgojiteljici vrlo sličnu onoj koju razvijaju s majkom (Howes, 2004.) te stoga zaključujemo da je i utjecaj odgojitelja značajan.
Raspravljali smo o važnosti osiguranja pozitivnog i poticajnog okruženja u kojem će se njegovati kvalitetni odnosi s djecom, obiteljima i suradnicima, prihvaćati različitost i njegovati tolerancija, biti pozitivan model u komunikacijskom smislu te prihvaćati i poštivati sve emocije.
Radionica je bila dinamična i produktivna. Odgojitelji su radionicu ocijenili visokim ocjenama. Nastavljamo i dalje jačati svoje profesionalne snage.


Također, uredili smo naše objekte plakatima za roditelje i predstavili program za roditelje djece najmlađe dobi "Rastimo zajedno", a koji se u našem vrtiću provodi od 2013. godine.


